Woman in the Media
De Amsterdamse Beurs van Berlage stond 4 en 5 juli geheel in het teken van vrouwen in de media. Tijdens een Europees congres spraken belangrijke spelers van het Europese medialandschap over vertegenwoordiging van vrouwen in de media, stereotypering en emancipatie in het medialandschap.
In opdracht van Spitz Congres & Event verzorgde 2-nice een totaal concept op maat. Van te voren werd door 2-nice een 3D concept tekening gemaakt waarin duidelijk naar voren kwam hoe de indeling van de ruimte zou worden vormgegeven.
2-nice heeft een lounge in het midden van een van de ruimtes gecreëerd en zorgde voor een goede verdeling van informeel en plenair gedeelte. De basis was een groot vloerkleed in thema kleur van het event, rondom was een witte rand van tapijt met aan de uiteinden strepen. De bedoeling was de suggestie van een reuze vloerkleed op te wekken, op een hippe manier vormgegeven.
Op het kleed stond strak wit loungemeubilair en voor voldoende zitplek stonden er ook witte houten tafels met krukken bij. Rondom de lounge was plek voor standhouders en er stonden barren waar men een drankje kon nuttigen.
Prachtige bloemcreaties zorgden voor een vrouwelijk finishing touch, passend bij het congres. Trendy tafeldecoraties met diverse fleurige bloemen, buffet stukken en eyecatcher bloemstukken van 3 meter hoog maakten het plaatje compleet. Een decoratieve en informatieve beleving zorgde voor 2 geslaagde dagen.