Afgelopen februari vond de zesde editie van de Tuinzaken Retail Experience plaats. Een uniek evenement voor de (inter)nationale tuinretail met een sterk inhoudelijk programma gericht op informeren, inspireren, entertainen en netwerken. Nieuw dit jaar was de Xmas Experience, een eerste aanzet om het event aan te kleden met een kerstcollectie. Ruim 100 toonaangevende leveranciers deelden hun retail kennis en toonden hoe hun collecties in de winkel kunnen worden gepresenteerd. Op de inspiratiepleinen lieten diverse partners de verschillende mogelijkheden op het gebied van inrichting, schappenplannen, cross-selling en category management zien. 2-nice en versierdekerstboom.nl stonden hier met een eigen kerst stand en inspireerden de bezoekers met de laatste trends op het gebied van kerst. Met de 4 trendy thema’s, Urban Jungle, Unicorn Dream, Denne Denim en Golden Xmas vertaalden zij de kersttrends van 2017 en lieten de bezoeker de mogelijkheden zien van de ultieme sfeerbeleving, out of the box elementen stonden centraal. Deze eerste editie van de Xmas Experience was zeer geslaagd! Bekijk het artikel op www.events.nl/nieuws